16 Ocak 2013 Çarşamba

Küçük Düşler Büyük Umutlar - Kim Gruenenfelder

Bitirir bitirmez blogumun başına koştum diyebilirim.. İşten güçten vakit bulabildiğim tüm anlarımda elimden bırakmadan üç akşamda bitirdim. Her elime alışımda çok eğlenceli, keyifli, bambaşka bir ortamın içine çekildim.

Düzenli olarak "pasta piyangosu" düzenleyen ve çıkan tılsımların gerçekleşeceği konusunda inançları sonsuz olan üç arkadaşın hayatlarına diledikleri gibi yol verebilmek için ufak hilelere başvurup tılsımları ayarlamalarına rağmen her birine alakasız ve beklemedikleri tılsımların gelmesiyle hayatlarında gerçekleşen inanılmaz gelişmeleri anlatan eğlenceli ve keyifli bir roman.

Düğününe bir hafta kalan Nicole, 6 yıllık erkek arkadaşı tarafından aldatılan Melanie ve en iyi dostuna aşık Seema... Birine bebek arabası, diğerine tutkulu bir cinsel hayatı ifade eden kırmızı biberler, bir diğerine ise hayat boyu sıkı çalışmayı simgeleyen kürek çıkar...

Kadın erkek ilişkilerinin oldukça dürüst ve cesurca masaya yatırıldığı romanda diyaloglar bazen sesle güldürür nitelikte... Ayrıca türkçe çevirisi gerçekten başarılı. Bir kitap sitesinden konusuna bile bakmadan tamamen kargoyu bedavaya getirmek için seçtiğim bu roman bittiği için kocaman bir boşluktayım;)

2 yorum:

  1. Bu kitabı bende az önce bitirdim, bahsettiğin kadar güzeldi gerçekten. Hatta seema' nın olaylarını okurken keşke bu kişiler üzerine yazılan bir kitap daha olsaydı diye düşündüm! Kendi kendime gülmeme sebep olan esprileri ve insanı içine çeken anlatımıyla harika bir kitaptı!!

    YanıtlaSil
  2. kitap alışverişi için önerebileceğiniz bir site var mı acaba

    YanıtlaSil